تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

تبلیغات کسب و کار ها

بسیاری از افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند دوست دارند فروش و سودآوری خود را بهبود بخشند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان کوثر کرمان اگر شما یکی از آن صاحبان کسب و کار هستید یا به فکر راه اندازی یک کسب و کار هستید، بازاریابی ایمیلی فقط برای شما مناسب است. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید که چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند.


فقط برای افرادی که می شناسید ایمیل ارسال کنید. مجری تبلیغات محیطی میدان کوثر کرمان ارسال ایمیل به افرادی که آنها را درخواست نکرده اند، هرزنامه نامیده می شود. آنها نمی دانند که آیا شما را می شناسند یا نه، و سپس به این فکر می کنند که آیا اصلاً به محتوای واقعی یا ایمیل شما اهمیت می دهند. آنها فقط ایمیل شما را به پوشه اسپم خود ارسال می کنند و این امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد.


مخاطب مورد نظر خود را بشناسید. شرکت بازاریابی و تبلیغاتی راهی برای تشویق آنها به عضویت دوستانشان در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که یک لینک اشتراک در ایمیل خود داشته باشید. امیدواریم مشتریان شما آن را به دوستان خود که علایق مشابهی در مورد محصولاتی که شما ارائه می دهید، منتقل کنند. این اجازه می دهد تا پایگاه داده شما به طور ارگانیک رشد کند.


از تست A/B برای مشاهده موضوع استفاده کنید. لیست پستی خود را به طور تصادفی به دو قسمت تقسیم کنید. یک نسخه از خط موضوع خود را به یک نیمه و نسخه دیگری را به نیمه دیگر ارسال کنید. این استراتژی نشان می‌دهد که مشتریان چه موضوعاتی را باز می‌کنند و کدام سوژه‌ها نادیده گرفته می‌شوند و به سطل زباله فرستاده می‌شوند.


همیشه ثابت بمانید. لوگوی شرکت خود و رنگ‌ها و سبکی که استفاده می‌کنید در هر ایمیل یکسان نگه دارید. مطمئن شوید که از فونتی استفاده می کنید که مردم بتوانند آن را بخوانند. در نهایت، مردم شروع به شناسایی ایمیل های شما خواهند کرد و توجه بیشتری به آنها خواهند داشت. هنگام تدوین یک استراتژی تجاری نمی توان آشنایی را دست کم گرفت.


فقط پس از اینکه مشتریان با دریافت نامه های شما موافقت کردند، ایمیل ارسال کنید. مردم معمولاً ایمیل‌های ناخواسته مانند هرزنامه را می‌بینند و بدون صرف وقت برای خواندن آن‌ها را حذف یا نادیده می‌گیرند. ارسال ایمیل های انبوه نیز ممکن است قوانین تعیین شده توسط ISP شما را نقض کند، اگر ابتدا اجازه مشتری را نداشته باشید.


مطمئن شوید که مردم واقعاً می خواهند از شما ایمیل دریافت کنند، با استفاده از یک استراتژی انتخاب دوگانه. این ممکن است به عنوان یک ویژگی اضافی غیر ضروری به نظر برسد، اما در واقع می تواند تضمین کند که فقط کسانی ثبت نام کرده اند که واقعاً علاقه مند هستند و این مشکل را برای شرکت شما از بین می برد.


همیشه باید قبل از ارسال ایمیل های ناخواسته به افراد اجازه داشته باشید. در غیر این صورت، افراد ممکن است شما را یک اسپمر بدانند و ایمیل های شما را حذف کنند یا اشتراک خود را از لیست خود لغو کنند. اگر ارائه‌دهنده ایمیل شما به اندازه کافی شکایت دریافت کند، حتی می‌تواند شما را به دلیل نقض خط‌مشی‌های هرزنامه‌های خود اخراج کند.


ایمیل‌های شما باید حاوی فراخوان‌هایی برای اقدام باشد. این به گیرندگان شما مستقیماً در ایمیل می گوید که چه کاری باید انجام دهند. پیوندها را واضح نشان دهید و دستورالعمل‌هایی در مورد استفاده از آنها درج کنید. حتی می توانید این بخش ها را در هر دو انتهای پیام خود، بالا و پایین، تکرار کنید.

بازاریابی موفق


بخش بسیار مهم و در عین حال بدیهی از بازاریابی ایمیلی موفق این است که مطمئن شوید در آدرس ایمیل مشترکین شما اشتباهی وجود ندارد. وقت خود را با جستجوی آدرس یا با دریافت ایمیل های نامعتبر تلف نکنید. فقط زمان را تلف می کند!


سعی کنید در هر پیامی که به عنوان بخشی از تلاش بازاریابی ایمیلی ارسال می کنید، لحن شخصی ایجاد کنید. اگر مشتریان شما احساس کنند که شرکت آنها را به عنوان یک فرد و نه یک عدد تصور می کند، احتمال بیشتری دارد که پاسخ دهند. علاوه بر این، ارسال ایمیل‌ها از طرف رئیس یا مدیر عامل شرکت شما، تأثیری قوی در مشتریان ایجاد می‌کند.


به همه مشتریان و فالوورهای خود نشان دهید که واقعاً از حمایت آنها قدردانی می کنید و برای وقت آنها ارزش قائل هستید، این کار را با ارسال ایمیل های آموزنده به جای هرزنامه انجام دهید. به هوش آنها احترام بگذارید و اطلاعات مفید را ارسال کنید، نه صرفاً برای فروش. یک تبلیغ، راه حلی برای یک مشکل روزمره، یا روشی جدید قرار دهید که خواننده شما بتواند از یک مورد رایج در هر ایمیل استفاده کند.


مطمئن شوید که پیام های ایمیل شما برای خواننده شخصی است. شما می توانید خیلی بیشتر از درج نام کوچک در یک پیام عمومی انجام دهید. هر اطلاعاتی را که در مورد مشترکین خود دارید در نظر بگیرید. می توانید دسته های کوچکی از مشترکین را بر اساس علایق مشترک ایجاد کنید و پیام های خود را طوری تنظیم کنید که با این گروه های کوچک از مشتریان صحبت کنید.


شخصی سازی ایمیل مارکتینگ آن را در نظر خواننده شما مهم تر می کند. با شخصی‌سازی کردن ایمیل و کمتر شبیه به فرم نامه، گیرنده کمتر آن را نادیده می‌گیرد. اضافه کردن نام آنها در ابتدا ساده است، اما کارهای بیشتری می توانید انجام دهید. اطلاعاتی که در زمان ثبت نام جمع آوری می کنید باید شامل مکانی باشد که از آنجا ثبت نام کرده اند و همچنین دلیل ثبت نام آنها. هنگام پیش نویس پیام های خود از آن حقایق استفاده کنید.


بازاریابان ایمیل مبتدی حتما باید تمام ایمیل های ارسالی را قبل از ارسال آنها تصحیح کنند. البته شما قبلاً این را می دانید، اما وسوسه انگیز است که با رد کردن آن مرحله چند لحظه را ذخیره کنید. این چیزی بیش از یک ایمیل ساده نیست، درست است؟ درست نیست! استراتژی بازاریابی ایمیلی شما بخش مهمی از کمپین بازاریابی شما است و باید به درستی و جذاب انجام شود.

اطمینان از بازخورد تبلیغات


اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما قبل از ارسال ایمیل برای آنها شرکت می کنند. ما ناخواسته ail ها اغلب خوانده نمی شوند یا در یک فیلتر ناخواسته ثبت می شوند. علاوه بر این، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به دریافت ایمیل‌های شما ادامه ندهند، و اگر به عنوان یک هرزنامه شهرت پیدا کنید، ممکن است توسط ارائه‌دهنده خدماتتان تخلف شود.


از مشترکین جدید بخواهید هنگام ثبت نام در لیست پستی شما آدرس ایمیل خود را دو بار تایپ کنند. مردم اغلب در اولین تلاش خود در تایپ آدرس ایمیل خود اشتباه می کنند. رایج ترین اشتباه تایپ .cmo در مقابل .com است. اگر این اشتباهات تایپی دو بار وارد شوند، زیاد اتفاق نمی‌افتد، که مطمئن می‌شود ایمیل‌های شما به نقطه درستی می‌رسند.


مطمئن باشید که پیام های شما صرفاً تبلیغات ارائه فروش نیستند. به جای ایمیل بازاریابی، به محتوای خود ظاهر یک خبرنامه پر از اطلاعات مرتبط در صنعت خود بدهید. پر کردن ایمیل های خود فقط با موارد فروش منجر به آزار مشتریان و لغو اشتراک بسیاری از افراد از لیست ایمیل شما می شود. اکثر مردم از دیدن یک فروشنده در هر قالبی به راحتی خسته می شوند. روی حفظ علاقه آنها تمرکز کنید.


بسیاری از شرکت ها بازاریابی ایمیلی را انتخاب می کنند، زیرا مقرون به صرفه است و می تواند تأثیر زیادی بر فروش داشته باشد. اکنون زمان شروع است، اگر از بازاریابی ایمیلی استفاده نمی کنید. از آنچه در اینجا آموخته اید استفاده کنید تا یک استراتژی درست بسازید که فروش شما را به طور تصاعدی افزایش دهد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%da%a9%d9%88%d8%ab%d8%b1/

 

 

برچسب: تبلیغ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۴۶ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)