لودسل لودسل

تبلیغات و سرمایه گذاری

انواع لودسل

نكته ي قابل توجهي كه در رابطه با اين نوع از لودسل هاي دو طرفه شايان ذكر است بدانيد كه از اين مدل بيشتر براي اندازه گيري و نمايشگر وزن اجسامي با وزن لودسل سوها (لودسل) سنگين كاربرد دارند. •

توليد مدار : مدارهاي ساخته شده توسط PLC ها به اين صورت هستند كه مبدل ولتاژ ايزوله شدند و مي توانند بر اساس ماژول هاي مختلف در - لودسل - رك خود ولثاژ هاي بالايي را تحمل كنند. انواع مختلفي از سنسورها، آشكارسازها و مبدل ها براي درك خصوصيات فيزيكي مانند دما، فشار، جرم و … براي راه اندازي سنسور لودسل ميتوان از يك مبدل آنالوگ به ديجيتال مانند hx711 استفاده كرد. PLC داده ها را به دو صورت كميت گسسته يا ديجيتال و پيوسته يا آنالوگ دريافت و طبق برنامه اي كه ما براي (لودسل) آن ها تعيين مي كنيم و انتظار داريم جوابگوي رفع نياز ما باشند پردازش مي شوند. وظيفه ي اين بخش دريافت اطلاعات از سطح پايين تر همچون داده هايي كه از سنسور ها داده مي شود به عنوان ورودي و پردازش و تجزيه و تحليل اين داده ها جهت فرمان به عملگر ها (خروجي) مي باشد. هرچند براي افزايش تعداد ورودي و خروجي مي توان چيپ يا مالتي پلكسر را قوي تر كرد.

كاربرد لودسل سها

را دريافت و جهت كنترل و نظارت به بخش بالا دست كه قسمت كنترل مي باشد ارسال مي كنند. اغلب لودسلهاي استرين گيج عملكرد مشابهي دارند اما در اندازه، جنس مواد سازنده و ستاپ مكانيكي ممكن است با هم تفاوت داشته باشند كه اين تفاوتها منجر به تفاوت در حداكثر بار قابل تحمل و دقتهاي متفاوت در آنها ميشود. در اين روش وظايف و نحوه عملكرد ميكروكنترلر از پيش تعيين توسط برنامه مشخصي نوشته و در حافظه سيستم ذخيره مي شود و همانطور كه قابل تشخيص است نمي توان از آنها در حد و اندازه سيستم PLC انتظار داشت اما به هرحال در صنعت براي خود كاربردهاي وسيعي دارند.

بسته شدن قالب، يك لودسل ميزان فشار وارد شده بر روي قالب وصفحات آلومينيومي را اندازهگيري ميكند و زماني كه فشار به يك آستانهي از قبل تعيين شده رسيد، قالب باز ميشود و صفحات آماده شده از درون قالب برداشته ميشوند. ثبت اطلاعات و پارمترهاي مورد نظر مديران از قبيل زمانهاي كاركرد، ميزان توليد، ميزان مواد اوليه مصرفي، ميزان انرژي مصرفي و … به علم ميزان و (لودسل) اندازه گيري مترولوژي گويند. HMIها اين قابليت را به اپراتور مي دهد كه بتواند در خصوص پارامترهاي مختلف سيستم تحليل و بررسي داشته و با ابزار و كليد هايي كه در اختيار قرار مي دهد و يا حتي در گوشي و تبلت خود تصميم گيري لازم را جهت تغييرات و يا اصلاحات سيستم مورد نظر انجام دهد.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%88%d8%af%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d9%87%d8%a7-sewha/

HMI ها در چند مورد قابل تقسيم بندي هستند كه يكي از آنها نوع كار كردن با آن است كه در ۲ حالت لمسي و (لودسل) تكست پنل (Text Panel) شناخته مي شوند. ضخامت استاندارد دمبل ها 2 ميليمتر براي همه شكل هاي دمبل به جز دمبل نوع 4 مي باشد. اين محيط ها معمولا مي تواند به بزرگي كل فضاي يك سايت صنعتي باشد.

سطح اطلاعات Information Level : اين بخش از اتوماسيون صنعتي كه مهم ترين سطح مي باشد و بيشتر جنبه بهبود كل سيستم از لحاظ بهره وري و تجاري را دارد. آمارهاي جهاني نشان دهنده ي اين واقعيت هستند كه چند كشور صنعتي بزرگ جهان، هم بزرگترين توليد كنندگان و هم بزرگترين مصرف كنندگان اين فناوري مي باشند. سطح نظارت و كنترل توليد Supervising and Production Control Level : در اين سطح با استفاده از نمايشگر هاي مختلف همچون HMI ها يا همان رابط كاربري انسان با سيستم، اعمال نظارت و كنترل فرايند صورت مي پذيرد.

به اين معني كه اگر به محل اتصال دو فلز غير همجنس حرارت اعمال شود در آن اختلاف پتانسيل ايجاد شده و اين اختلاف پتانسيل را مي توان در طرف ديگر با ولت متر اندازه گرفت. به عنوان مثال يك كمپرسورخانه هواي ابزاردقيق كه فرايند هاي فشرده سازي و خشك كردن هوا توسط تجهيزاتي نظيركمپرسور و دراير و با اعمال كنترل هاي لازم بوسيله ميكروكنترلرهايي با وظايف و سطح دسترسي مشخصي انجام مي گيرد. بايد در نظر داشته باشيد نتيجه خروجي به صورت فرمان هايي هستند كه به سمت گيرنده ها و اجرا كننده ها ارسال مي شوند. لودسل قطعه الكترونيكي است كه به آن سنسور الكترونيكي يا حسگر وزني هم گفته ميشود و به توزين اجسام كمك مي كند. اين موضوع باعث مي شود كه در استفاده از پروتكل هاي صنعتي محدوديت به وجود آيد. •

استفاده پروتكل صنعتي : ميكروكنترلر ها را فقط تحت شرايطي كه بتوان از چيپ يا كد برنامه نويسي استفاده كرد امكان پذير مي باشد. يك سيستم اتوماسيون يكپارچه مجموعه اي از ماشين ها، فرآيندها و داده هاي مستقل است كه همه تحت فرمان يك سيستم كنترل واحد براي اجراي سيستم اتوماسيون فرآيند توليد همزمان كار مي كنند. سپس اپراتورها مي توانند از اين ديتا و تحليل آن به منظور انجام تغييرات و يا ابطال روتين هاي PLC ها و ديگر سيستم ها استفاده كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/3 ساعت: ۰۸ توسط:najram :