تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

پاوربانک قوی

قرار دادن یک جفت اسپیکر ایستادهی بلند در دو سمت یک تلویزیون در گوشههای دیوار چند مشکل ایجاد خرید پاوربانک در اصفهان (پاوربانک) میکند. در ادامه با چند مدل معروف از انواع باند ماشین آشنا میشوید. این نوع باندها نیز صدای بم را از طریق ووفر، صدای مید را از طریق میدرنج و صدای زیر را از طریق توئیتر منتشر می کنند.

صداهای مختلف پاوربانک

صدای بم از طریق ووفر، صدای مید از طریق میدرنج و صدای زیر از طریق توئیتر پخش می شود. باندپسیو تو وی 2WAY باندی است که صدای بم را از طریق ووفر و صدای زیر را از طریق توئیتر پخش می کند. باندپسیو فول رنج به باندی می گویند که صدای بم و زیر را از طریق یک بلندگو پخش می کند. همانطور که از نام بلندگو مشخص میشود، این دستگاه مدل جدید خانوادهی 6975 است که جایگزین v2 شده و آن را با نام TS-6975 V3 میشناسیم. اسپیکر کوچک : اسپیکرهای کوچک ، مینی اسپیکر هم نامیده می شوند و برای جاهایی که نمی خواهید این دستگاه برای شما مزاحمتی ایجاد کند مناسب است. اکثر مدلها میتوانند یک دستگاه استاندارد ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مانند تلفن هوشمند را در حدود ۹۰ دقیقه شارژ کنند. با توجه به تعدد دستگاههای دیجیتالی شخصی مانند گوشی، تبلت، اسپیکر و …

وسایل مربوط به پاوربانک

اگر وسایل الکترونیکی زیادی را با خود حمل نمیکنید یک پاوربانک کوچک با ظرفیت کم پاسخگوی نیاز شما هست؛ اما اگر میخواهید تبلت، موبایل و دوربین خود را شارژ کنید و یا زمان طولانی را خارج از منزل بسر ببرید، به یک پاوربانک با ظرفیت بالاتر احتیاج دارید. برخی ساعتها صفحه نمایش بزرگتری دارند یا برخی کوچک هستند و پوشیدن آنها حس جالبتوجهی ندارد. فول رنج: همانطور که از اسمش پیداست میتواند طیفهای متنوعی از صدا را بازسازی کند؛ اما خیلی حرفهای نیست و گاهی در تولید فرکانسهای بالا یا پایین دچار مشکل میشود.

پاوربانک مخصوص

باندپسیو تری وی 3WAY به باندی می گویند که صدای بم، مید و زیر را به طور جداگانه از بلندگوهای جداگانه پخش می کند. وزن آنها بین 17 تا 20 کیلوگرم بوده و قابلیت هایی مانند پشتیبانی از ریموت کنترل، حافظه SD، بلوتوث، ورودی های USB، نمایشگر LCD و رادیوی FM در این مدلها به چشم میخورد. این سری از باندها کمی حرفه ای تر هستند و معمولاً در صدابرداری های حرفه ای مانند کنسرت ها، مراسم های مذهبی بزرگ و همایش های بین المللی استفاده می شوند. اندروید باکسها مانند مینی پیسیها هستند، اما سیستم عامل آنها اندرویدی است.

سازگاری پاوربانک

سازگاری با تلفن هوشمند: دقت داشته باشید که ساعت حتما قابلیت سینک با گوشی شما و سیستم عامل آن را داشته باشد تا بتوانید این دو ابزار هوشمند را به هم وصل کنید و از قابلیتهای تعاملی آنها استفاده کنید. تلفنهای همراه هرچقدر هم صفحه بزرگی داشته باشند گاهی لازم است فعالیتهای انجامگرفته در تلفنهای همراه را در صفحات بزرگتری ببینیم. گرچه امروزه بسیاری از مدل های گوشی موبایل (پاوربانک) از قابلیت شارژ سریع - پاوربانک - پشتیبانی می کنند اما اگر باز هم مقدار شارژ و زمان برای شما اهمیت داشته باشد می توانید در زمان شارژ، گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید تا در هر دو یعنی زمان و انرژی صرفه جویی کرده باشید؛ اما اگر واقعا نیاز به داده ها و سیگنال های تلفن همراه - پاوربانک - خود دارید و همزمان مجبور به شارژ هستید، سعی کنید اپلیکیشن های باز را به حداقل برسانید.

مدل های مختلف پاوربانک

از جمله این مدل ها نیز می توان به پاوربانک 10000 و روتر 4G و مدل ZMI MF885- شیائومی، 7800 میلی آمپر و مودم همراه 4G ، مدل ZMI MF855- Note : شارژ مناسب - پاوربانک - شیائومی اشاره کرد. انواع باند اکتیو 8 و 10 اینچی برای اجراهای کوچک، جشن ها، مراسمهای فضای باز، مهمانی ها، جلسات مذهبی و مداحی و مناسبت ها مورداستفاده قرار می گیرند.

باند های مناسب پاوربانک

در - پاوربانک - باندهای اکتیو 12 و 15 اینچی اندازه قطر ووفر به ترتیب 12 و 15 اینچ است. بدیهی است که ابعاد یکی از معیارهای اصلی است ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند در نظر گرفته شود. Tweeter - یک بلندگوی ساده است اما دیافراگم آن قطر کمی دارد و نمیتواند با دامنهی زیاد، جلو و عقب برود. بیشتر مخصوص افرادی است که صفحه نمایش دیجیتال دوست ندارند مثل ساعتهای LG Watch W7 و نوکیا استیل HR که عقربههای مکانیکی دارند اما قابلیتهای هوشمند هم دارند.

برند های معروف پاوربانک

برندهایی که پیشتر معرفی کردیم تولیدکننده باکیفیت ترین انواع باند ماشین هستند؛ اما بین مدلهای متنوعشان نمونههایی پیدا میشوند که نسبت به بقیه سر و صدای بیشتری کردهاند. باند یکی از اصلی ترین تجهیزات صوتی است. از معروف ترین برند های معروف در ایران می توان به جی بی ال JBL، آر سی اف RCF، ای وی EV و اف بی تی FBT اشاره کرد. از ویژگی های یک باند خوب می توان به کیفیت ووفر و توئیتر آن اشاره کرد. ، بهتر است هنگام خرید پاوربانک، مدلهایی با بیش از یک درگاه خروجی را برای خرید (پاوربانک) انتخاب کنید.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

 

برچسب: پاوربانک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۸:۱۸ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)