تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

موبایل مجهز به ال سی دی


این گوشی ها مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند که تا 99 درصد قسمت جلویی گوشی را نمایندگی فروش تاچ و ال سی دی در اصفهان - تاچ ال سی دی - پوشش می دهد. یکی از مرسوم ترین چیزها که موجب کار نکردن موس لپ تاپ می شود، این است که، در برخی لپ تاپ ها، قبل از کارکردن با تاچ پد، باید یک دکمه اختصاصی را فعال کرد. سایت موبایل کمک با یک طراحی کاربرپسند و دستهبندی دقیق، کار شما را برای خرید قطعات راحت میکند. مرکز مورد اعتماد تعمیرات موبایل علاوه بر خدمات تعمیر موبایل در منزل، فروشگاه بزرگی از قطعات موبایل نیز فراهم کرده است.

قطعات صفحه تاچ

قطعات استفاده شده بر روی گوشی گوشی شما همگی دارای گارانتی اصلی بوده و (تاچ ال سی دی) ما به شما این اطمینان را می دهیم که کیفیت قطعات استفاده شده در این مرکز همانند کیفیت قطعات اصلی استفاده شده در کارخانه می باشد . این قطعات شامل گلس ال سی دی ،تاچ ،پنل ال سی دی،چراغ ال سی دی وقاب گوشی میشود.سازنده ها همه ی این قطعات را در زمان تولید با هم پرس کرده وبه شکل سیستمی میشود که ما میبینیم تاچ وال سی دی نام دارد. یک صفحه نمایش OLED از ورقه های نازک از مواد الکترولومینسنت تشکیل شده است، مزیت اصلی آنها این است که آنها نور خود را تولید می کنند و بنابراین نیازی به نور پس زمینه ندارند و از اینرو مصرف انرژی را پایین می آورند.

تاچ ال سی دی

شاید تصور کنید، تاچ ال سی دی گوشی موبایل تنها از یک لایه با نام تاچ و تعدادی چراغ تشکیل شده که ال سی دی نام دارد. اکثر تولیدکنندگان گوشی همراه (تاچ ال سی دی) مخصوصا کمپانی اپل به درج لوگوی خود بر روی دو طرف کابل های ال سی دی می پردازد که نشان دهنده اصل بودن محصول است که محصولات فیک از این لوگو برخوردار نیستند.

پیشرفت های موبایل

با توجه به پیشرفتهای انجامشده در محصولات دیجیتال و امکانات ارتباطجمعی، دسترسی به اطلاعات با توجه به استفاده از این محصولات برای انسان روزبهروز راحت و آسان میشود. اما گاهی تعویض ال سی دی گوشی بهترین راهکار برای حل مشکل ال سی دی و تاچ گوشی شماست. این که تعمیرکار در تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل مهارت و تجربه لازم را داشته باشد بسیار مهم است. موبایل کمک همه این ویژگیها را دارد. فیلمهای آموزشی متعدد تعمیر موبایل از دیگر محتویات با ارزش سایت موبایل کمک است. راهنمای تعمیر شارژ پورت کمک خواهد کرد که پورت شارژ جدید را نصب کنید.

صفحه تاچ موبایل

در این مورد، ممکن است نیاز به نصب یک پورت شارژ جدید داشته باشید. اگر آداپتور برق در لپ (تاچ ال سی دی) تاپ ایمن نباشد، پورت شارژ ممکن است شارژ مغناطیسی خود را از دست داده باشد. صفحه نمایش هایی که دارای شبکه وسیعی از ترک ها هستند یا قطعه هایی را از دست داده اند باید جایگزین شوند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از Log in (تاچ ال سی دی) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اینتر را بزنید تا لیستی از سرویس ها به شما نمایش داده شود. اجتناب از استفاده از - تاچ ال سی دی - آب به طور مستقیم به صفحه نمایش، به عنوان این می تواند دستگاه شما آسیب برساند. احتمالا برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است که صفحهنمایش گوشی با افتادن از دست یا اتفاقاتی از این قبیل به راحتی شکسته باشد.

افتادن موبایل

افتادن گوشی و شکستن صفحه نمایش آن از رایج ترین اتفاقاتی است که برای گوشیهای موبایل رخ می دهد. در کنار بازار سیاه ارائه خدمات موبایلی، بازار سیاه تعمیرات گوشی هوشمند جای خود را باز کرده است و با توجه به عدم نظارت کافی در این بازار همچنین نبود کارشناسان مورد نظر و عدم وجود تعرفه گذاری عرصه برای سوءاستفادهی سودجویان فراهم گشته است. اگر تغییری وجود نداشته باشد، ممکن است مشکل در تبلت باشد. همچنین بارها اتفاق افتاده که به خاطر حواسپرتی خودمان گوشی از دستمان میافتد و تاچ ال سی دی گوشی آسیب میبیند و یا اینکه از روی عصبانیت گوشی را پرتاب میکنیم و سپس میبینیم که تاچ ال سی دی گوشی مشکل پیدا کرده است.

اغلب صفحات ال سی دی

برای اغلب ما پیشآمده است،در حالیکه گوشی در دستمان قرار دارد با یک نفر برخورد میکنیم و گوشی از دستمان میافتد و زمانیکه گوشی را بر میداریم، مشاهده میکنیم که ترکهایی روی صفحه گوشی ظاهر شده است و پس از بررسی متوجه میشویم که تاچ ال سی دی گوشی کار نمیکند. بهتر است قبل از اقدام برای خرید مستقیم ال سی دی A30s با تعمیرکار موبایل سامسونگ مشورت نمایید. در این مرحله شما باید از میان سه دستگاه تبلت، موبایل و اپل واچ یکی را انتخاب نمایید که برای تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ A30s باید روی گزینه موبایل کلیک نمایید.

خرید تاچ و ال سی دی

خرید تاچ و ال سی دی کپی سامسونگ و یا دیگر برندها، به علت کیفیت کم پیشنهاد نمیشود. تفاوت قیمت زیادی در مورد تاچ ال سی دی اس8 پلاس با مدل اس8 نیست. • نور پشت صفحه ال سی دی (تاچ ال سی دی) در حال روشن خاموش شدن است و نوسان دارد .

https://esfahantel.com/product-category/%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/touch-lcd/

 

برچسب: صفحه تاچ ال سی دی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۱۵ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)