تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

اینورتر دلتا

در فروشگاه آنلاین ابزار، دکتر ابزار برند های خرید اینورتر آیمستر مختلفی از اینورتر با کارکرد ها و ویژگی های متفاوت معرفی شده است، از سوی دیگر در تیم مشاوره خرید ابزار تلاش خواهیم کرد تا متناسب با کاربری بهترین اینورتر ها را به شما پیشنهاد دهیم. اینورتر های شرکت دلتا دارای تنوع بسیار زیادی بوده به گونه ای که تقریبا تمامی نیازها با کاربردهای صنعتی و غیر صنعتی را پوشش می دهند. درایو کومارک مدل ES580، در دو سری G و P طراحی و تولید می شوند به گونه ایی که بتوانند تمامی کاربری های سبک و سنگین مورد نیاز صنعت را برآورده کنند. اینورترهای تتا در انواع حالتهای کاری مختلف سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته و در دو مدل به بازار عرضه شده است. همین موضوع باعث شده که هزینه تعمیر اینورتر تتا نیز تا حد زیادی بالا برود. استفاده از این ابزارهای پیشرفته در اینورتر تتا باعث افزایش بازده کاری و سرعت اتوماسیون اداری شده است. در سالهای گذشته نیاز به کنترل میزان سرعت الکتروموتورها به صورت چشمگیری در صنایع مختلف افزایش یافته است. کیفیت، قابلیت ها و مزایای فراوانی که در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار ایران دارد، آن را در ردیف اینورترهای پرفروش جای داده است.

براساس همین دیدگاه این گروه از سال 91 شروع به تعمیرات انواع اینورترهای صنعتی کرده و افتخار دارد با تعمیر بیش از 3000 دستگاه از انواع اینورتر های موجود در بازار توانمندی خود را روز به روز ارتقاء داده و در زمینه فروش نیز انواع اینورتر را با قیمت مناسب و گارانتی به مشتری عرضه بدارد. قیمت اینورتر CUMARK بستگی مستقیمی به نوع مدل و کیلو وات مصرفی اینورتر - اینورتر - دارد و لیست قیمت درایو کمارک به شرح زیر است. اینورتر - اینورتر - ES850 در مدل های تکفاز به سه فاز تا توان 2.2 کیلو وات تولید می شوند. در مدل های سه فاز و 380 ولت تا توان 560 کیلو وات موجود هستند. اینورترهای آی مستر، دارای دو مدل است یکی تک فاز و دیگری سه فاز است. باتوجه به نیاز تامین برق خود باید اینورتور مبدل برق باطری ماشین در یکی از توانهایی که اشاره شد استفاده شود. شرکت فیام به جهت تطبیق محصولات خود با نیاز مصرف کننده، امکانات محصولات خود را به گونه ای طراحی نموده که به سادگی قادر به تامین نیاز مصرف کننده های عزیز باشد . این شرکت با استفاده مداوم از فناوری های جدید و نیازهای پنهان مشتریان بالقوه ، در حال گسترش سهم بازار خود فراتر از مرزهای کره جنوبی میباشد.

چنانچه به دنبال درجه حفاظت بالا باشیم باید درایو ال اس S100 را انتخاب کنیم البته با سفارش قبلی چون درایو ال اس S100 معمولی دارای IP20 میباشد که در صورت سفارش تا IP66 در دسترس خواهد بود. به طور مثال قیمت دستگاه جوش میلر قدیمی با نوع جدید آن قطعاً تفاوت دارد، پس حتماً از جدیدترین قیمت این محصولات مطلع شوید. قیمت لباسشویی ها تنها با تماس با نمایندگی میسر است چون زمان و تعداد فروش محدود است. جایگاه چهارم کیفیت ، در واقع پرمصرف ترین جایگاه را در میان اینورترهای نیمه صنعتی و خانگی را دارا هستند، از نظر قیمتی این رنج از دستگاه ها شامل دستگاه های بدون گارانتی و با گارانتی محسوب می شوئد. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر (اینورتر) برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع استفاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. از این دستگاه که دارای توان بالاتری است افزون بر ابزارهایی که در بالا یاد شد میتوان برای دستگاههایی با حداکثر توان 1500 وات در پیک مصرف و 1350 وات درازمدت بهره برد. حدود 40 سال است که شرکت پاکشوما با فراز و نشیب هایی که وجود داشته در رده اول بازار تولید لوازم خانگی ایران بوده و هست.

فن خنک کننده در اینورتر - اینورتر - هایتک سری F100 به راحتی قابل تعویض میباشد و بر روی بدنه های اینورتر هایتک شیارهایی جهت تهویه بهتر هوا وجود دارد. نتیجهی این امر، ناکارآمدی و اتلاف انرژی میباشد. درایوها علاوه بر ذخیرهی انرژی باعث کاهش هزینهی تعمیرات، ضایعات و حتی سر و صداها میشوند. دستگاه جوش اینورتر در مقایسه با سایر دستگاههای جوشکاری علاوه بر اینکه امکانات بیشتری دارند، میزان برق کمتری نیز مصرف میکنند. برق با ولتاژ Ac که ولتاژ و فرکانس ثابتی دارد، وارد درایو میشود. چیزی که به دست آوردم این است که آرکا قیمت بسیار منطقی را عرضه می نماید. دارای فن خنک کننده هوشمند که در زمان بار و فشار زیاد بطور اتوماتیک روشن می شود و دمای اینورتر را کاهش می دهد. حفاظت از الکتروموتور ها در برابر عواملی همچون افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی، اضافه بار یا جریان کشی ناشی از اشکالات مکانیکی، اتصال کوتاه در موتور و … به همین ترتیب، در صورتی که موتور الکتریکی مستقیماً با منبع تغذیه مرتبط باشد، در هنگام روشن شدن چند برابر انرژی معمولی مصرف میکند که میتواند باعث افت ولتاژ در ابزارهای مختلف شود و باعث کوتاه شدن آنها شود. کنترل کننده های دور موتور میتوانند دور موتور را به صورت پیوسته از صفر تا چندین برابر دور اسمی موتور تغییر دهند.

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/


برچسب: جریان برق، برق، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۵۰ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)