تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

جوشکاری اینورتر

در واقع صنعت جوشکاری کشورمان به نوعی به دستگاههای جوش اینورتر وابسته است و بدون استفاده از این دستگاهها عملاً صنعت جوشکاری رونق زیادی پیدا انواع اینورتر (اینورتر) نمیکند. این نوع اینوتر که به صورت اختصار (VFD) نامیده می شود نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور هستند و یک سیستم برای کنترل کردن سرعت چرخش یک موتور AC با کنترل کردن فرکانس برق اعمال شده به موتور الکتریکی است.

کاربرد اینورتر

14. در بسیاری از کاربردها به هنگام راه اندازی ،موتور جریان بسیار بالایی از شبکه می کشد و موجب کاهش ولتاژ شبکه و ایجاد صدماتی به تاسیسات برق رسانی و سایر دستگاهها - اینورتر - می گردد. یونیت داخلی نیز درون سقف کاذب واحدها قرار میگیرد و با استفاده از کانل کشی داکتی هوا را به سایر بخش های مورد نظر پخش میکند. با گذشت زمان اندک اندک خروجیهای اینورتر بیشتر به سمت شکل موج سینوسی میل کرد و در این میان شاهد ظهور UPS (Uninterruptible power supply) نیز میبودیم چرا که از این پس میتوانستیم به محض قطع برق از منابع DC (باتریهای ذخیره کننده) و یک اینورتر استفاده کرده و سبب راه اندازی مجدد شبکه برق AC باشیم. دارای حالت خودکار انرژی سیوینگ که در زمان تغییر بار میزان اتلاف انرژی را به حداقل می رساند.

بزرگترین هدف اینورتر

با توجه به اینکه بزرگترین هدف و سیاست مجموعه فراز کنترل خدمات رسانی صحیح و به موقع به مشتریان و صنایع مختلف می باشد بنابراین مشتریان عزیز در سراسر ایران بعد از خرید دستگاه جهت نصب و راه اندازی یا مسائل مربوط به تنظیمات نرم افزاری و به طور کل تمامی موارد مربوط به اینورتر و پروژه می توانند با واحد فنی فراز کنترل تماس گرفته و دقیق و به موقع مورد راهنمایی قرار گیرند. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با deals - اینورتر - وب سایت خود باشید. پارامترهای تنظیمات داخلی راه انداز نرم کدامند؟

قابلیت تنظیم اینورتر

قابلیت تنظیم شیب راه اندازی و توقف در اینورتر هایتک سری F100 به صورت خطی و منحنی S وجود دارد. اما نکتهای که وجود دارد این است که این سوییچها به صورت مکمل عمل میکنند. با توجه به نحوه قرارگیری اینورترها در کنار ماژولها و یا آرایههای فتوولتائیک، پیکربندیهای مختلفی برای اتصال یک سیستم فتوولتائیک به شبکه وجود share (اینورتر) دارد. دستگاه جوشکاری ماهان ساخت داخلی است و جعبه اینورتر جوشکاری به صورت مجزا برای این دستگاه نیز قرار داده شده است. وقتی محدودیت بیش از حد زیاد است، ممکن است یک پیام هشدار نشان داده شود.

محیط اینورتر

با این حال، هنگامی که دمای محیط بیش از 40 درجه سانتیگراد باشد، ممکن است طول عمر دستگاه هنگام کار مداوم با بار کامل، کاهش یابد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد - اینورتر - لطفا به بازدید از وب سایت ما. تغییر تماس نیز ممکن است برای بازخورد سیستم های مختلف اتفاق بیفتد (در هر صورت). یکی از با کیفیت ترین کمپانی ها در عرصه تولید محصولات صنعتی را می توان مجموعه ls دانست که افتخارات بسیاری در زمینه اتوماسیون های صنعتی از جمله اینورتر و دیگر محصولات صنعتی دارند .

 

0.2 کیلووات می توانند حداکثر در دمای ℃ 50 کار کنند. دستگاه جوش MMA یکی از دستگاههای مقرون بهصرفه و مناسب برای جوشکاری فلزات آهنی و فولاد است که با استفاده از الکترود جوشکاری کار جوش دادن دو قطعه آهن یا فولاد را انجام میدهند. به وزن دستگاه اینورتری که میخرید، توجه کنید چون اگر میخواهید از دستگاه در پروژهها و مکانهای مختلف استفاده کنید، خیلی مهم است که دستگاهی که میخرید بهراحتی قابل حمل باشد.

 

از همان سایز سیمی که برای سیم کشی از کلید قطع کننده مدار به VFD استفاده کردید در این مرحله نیزاستفاده کنید. مصرف کنندگان معمولاً ترجیح می دهند دستگاهی با ابعاد کوچک ، همراه با توان بالا و دامنه جریان خروجی زیاد خریداری کنند تا بتوان آن را به راحتی جابجا و استفاده کرد. بعد از برند و مشخصات فنی، اقلامی که همراه دستگاه عرضه میشود، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عوامل تعیینکننده قیمت اینورتر جوشکاری است.

 

داکت اسپیلت اینورتر تک الکتریک یکی از برند های قابل اعتماد و - اینورتر - بصرفه میباشد. مدل اول تک فاز با ولتاژ ورودی 200V-230V در توان های0.4kW تا 2.2kW می باشد ؛ مدل دوم سه فاز با ولتاژ ورودی 200V-230V در توان های 0.4kW تا 22kW می باشد و در مدل سوم سه فاز با ولتاژ ورودی 380V-480V در توان های 0.4kW تا 350kW می باشد این درایوها دارای کیپد جداشونده می باشد که می توان توسط کابل ارتباطی کیپد را با فاصله از اینورتر نصب نمود.

https://arkainverter.ir/

 

برچسب: اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۱۴ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)