تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

افزایش بازدهی کار با اینورتر


هر حرکتی که با الکتروموتور صورت میگیرد، توسط اینورتر میتواند به حرکتی هوشمندانهتر و کنترلشدهتر تبدیل شود. اینورتر - اینورتر - یا درایو مخفف VARIABLE FREQUENCY DRIVE که به صورت اختصار (VFD) نامیده می شود در لغت به معنای معکوس کننده می باشد ، نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور است. آینده اینورترها درایو کومارک یکی از درایوهای قیمت مناسب موجود در بازار می باشد که باتوجه به ویژگی های خود توانسته جای خود را در میان کاربران صنعتی باز کند. این امر باعث اتلاف زیاد انرژی و استهلاک بیش از حد تجهیزات میشود که مسلماً از هیچ جهت قابلقبول نیست! کنترل برداری: معمولاً امکان کم و زیاد کردن در موتور به صورت دستی را دارد. اینورتر در اصل وسیله ای است که وظیفه رساندن فرکانس متغییر به مصرف کننده ، از جمله کمپرسور کولر گازی را دارد و با تغییرر فرکانس قادر است تا سرعت چرخش موتور وسیله مورد نظر را کنترل نماید.

مهم نیست که برق موجود تک فاز باشد یا سه فاز؛ زیرا اینورتر برق تک فاز شما را میتواند به سهفاز تبدیل کند. توجه کنید در صورتی که هر دو نوع موجود بود، برای عملکرد بهتر موتور، بهتر است از برق سهفاز استفاده شود. به زبان ساده میتوان گفت اینورتر خورشیدی یا مبدل دی سی به ای سی وسیله ای برای تبدیل برق باتری یا پنل خورشیدی به برق 220 ولت شهری میباشد.اینورتر های خورشیدی در وات های مختلف،ولتاژ های کاری مختلف و برند های مختلف در بازار موجود است.اصلی ترین اینورتر - اینورتر - های بازار ایران اینورتر های چینی هستند.قبل از خرید اینورتر خورشیدی متن زیر را مطالعه کنید. اینورتر (اینورتر) های متصل به شبکه برق را از پنل های خورشیدی دریافت میکنند انرا به برق 220 ولت تبدیل میکنند و به شبکه برق ملی تزریق میکنند. سانورتر خود دارای شارژ کنترل نیز میباشد.به علاوه این با سانورتر میتوان باتری ها را علاوه بر شارژ از طریق پنل با بررق شهری یا ژنراتور نیز شارژ نمود.

اینورترهای اصلاح شده Sine Wave مبلغ قابل توجهی هزینه کمتری نسبت به همتای خود دارند. این موضوع علاوه بر کاهش هزینه برق، موجب افزایش طول عمر مفید موتور نیز خواهد شد. کاهش جریان راهاندازی برق و به دنبال آن، دوام و افزایش طول عمر موتور. هرچه فرکانس و ولتاژ افزایش پیدا کند، سرعت گردش موتور نیز بیشتر میشود. حفاظت از موتور دربرابر افزایش ناگهانی ولتاژ و امکان عملکرد موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی به آن مدام درحال تغییر میباشد. همه نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، برای انتخاب مناسب اینورتر بوده است. اینورتر (اینورتر) نامهای دیگری ازجمله اینورتور، درایو موتور، درایو، کنترل دور موتور، درایو سرعت قابلتنظیم، درایو AC، درایو سرعت متغیر VFD و میکرو درایو هم دارد که همه به یک وسیله اشاره دارند. اینورتر نوسانساز الکترونیکی قدرت بالا میباشد و علت نامگذاری آن این است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام میدهد. اینورتر (inverter)، مبدل برق دستگاه الکترونیکی میباشد. برخی از دستگاهها مانند منبع تغذیه بدون وقفه، ممکن است بدون یک موج سینوسی ثابت و خالص به درستی کار نکنند، اما اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی بدون یک دستگاه خوب کار میکنند. 175 mm توان 1.5 کیلو وات مدل F300-1R5G-2 اینورتر تک فاز 1.5 کیلووات مدل F300-1R5G-2-2 هایتک دارای 18 ماه گارانتی اصل میباشد و میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی آرناوان دیگر لوازم مرتبط را تهیه فرمایید.

برای خرید اینورترها باید چند مورد را مدنظر داشته باشید؛ در ابتدا، توان الکتروموتوری که برای آن میخواهید اینورتر تهیه کنید، بهتر است یک رنج بالاتر از توان موتور باشد؛ بهطور مثال برای موتور 750 وات بهتر است از اینورتر 1 یا 5/1 کیلووات استفاده شود. سری جدید اینورتر (اینورتر) ال اس با رنج توانی 75∼0.37 کیلووات در کلاس ولتاژی 400V، با امکانات جانبی گسترده و به روز مناسب برای هر دو نوع کاربری نرمال و سنگین … جریان AC تبدیل شده میتواند طبق نیاز در هر فرکانس و ولتاژی باشد و توسط مدارها و ترانسفورماتورهای مناسب، کنترل میشود. در کاربریهای صنعتی از این وسیله جهت فعالیتهای گشتاور ثابت مانند نوار مقاله، اسکرودر، میکسر و برای فعالیتهای توان ثابت ازجمله کشش و همچنین برای فعالیتهای گشتاور متغیر مانند پمپ صنعتی و فن استفاده میشود. عبور از این حد باعث ضعف میدان، کاهش گشتاور و رفتار غیر خطی یا ناگهانی موتور خواهد شد. صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و درنهایت کاهش هزینهها. در تمامی محصولات برند زیمنس همواره اصل بر کاهش مصرف انرژی و بهبود کارایی تجهیز تولید شده و نو آوری در تولید تاکید فراوان شده است.

https://arkainverter.ir/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87/

 

 

 


برچسب: جریان برق، برق، الکتریسیته، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۷:۴۲ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)