تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

کاربرد اینورتر در نساجی

مخصوص کاربرد نساجی و الیافت است که یاسکاوا ظرافت بالایی در عملکرد آن لحاظ کرده که می تواند از پارگی نخ جلوگیری کند. در مقابل اضافهبار ایجاد محافظت و در نتیجه جلوگیری از سوختن موتور. اینورتر خورشیدی نصب تسمه تردمیل نیاز به تخصص داشته و به هنگام ریگلاژ نباید سفت یا شل باشد.این قسمت نیازی به روغن کاری ندارد و در صورتی که با مشکل خرابی تسمه موتور رو به رو شدید حتماً از یک فرد تعمیرکار برای سرویس تردمیل کمک بگیرید. توجه کنید در صورتی که هر دو نوع موجود بود، برای عملکرد بهتر موتور، بهتر است از برق سهفاز استفاده شود. از آنجایی که اینورترها خروجی سهفاز دارند، سعی کنید الکتروموتور سهفاز بخرید. خروجی تمامی اینورترهای برق از نوع سه فاز است. ظاهری زیبا دارد و در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید میشود.اینورتر (اینورتر) آی مستر مدل U1، از مدل های پرکاربرد و پرفروش برند IMASTER می باشد زیرا این مدل متناسب با کاربری های عمومی با قیمت بسیار مناسب طراحی شده است. میزان باری را که به سمت موتور میرود، توسط این ابزار تشخیص داده میشود و سپس متناسب با همان میزان بار، به موتور فرمان، جریان متناسب را صادر میکند.

وظیفه اصلی سانورتر تبدیل برق دی سی به ای سی میباشد با این تفاوت که سانورتر ویژگی های دیگری نیز دارد که آنرا از اینورتر - اینورتر - متمایز میکند. اما ما در اینجا هرگاه به اینورتر (اینورتر) اشاره میکنیم منظورمان مبدل برق ۱۲ ولت ماشین به برق ۲۲۰ ولت شهری است. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از کاربران از نحوه استفاده و نصب آن در ماشین جویا شده اند، آموزش مراحل نصب موقت و دائم را شرح دادهایم. این اینورتر - اینورتر - ها در اندازه های بسیار کوچک تولید میشوند (تا 250 وات) و به پنل های خورشیدی وصل میشوند. برای خرید اینورترها باید چند مورد را مدنظر داشته باشید؛ در ابتدا، توان الکتروموتوری که برای آن میخواهید اینورتر تهیه کنید، بهتر است یک رنج بالاتر از توان موتور باشد؛ بهطور مثال برای موتور 750 وات بهتر است از اینورتر 1 یا 5/1 کیلووات استفاده شود. در آخر باید دقت کنید که چه برقی در اختیار دارید؛ اگر دارای برق تکفاز شهری هستید، باید اینورتری بخرید که ورودی تک فاز 220 ولت داشته باشد؛ و اگر هم برق سهفاز است، اینورتری که تهیه میکنید باید از نوع ورودی سهفاز باشد. پس از تهیه یک اینورتر مناسب طبق نیازتان، میتوانید نظارهگر راندمان بالا و عملکرد سیستم خود باشید.

تجهیزات حرکتی به دلیل راهاندازی نرم موتور و بالابردن عمر قطعات مکانیکی پس از موتور به علت. به طور کلی در هر صنعتی که حرکتی صورت می گیرد، اغلب به یک یا چند اینورتر نیز نیاز است. اینورتر (درایو) می توانند دور موتور را از صفر RPM تا چند برابر دور نامی موتور و به صورت پیوسته تغییر دهد. این اینورتر - اینورتر - ها به باتری متصل هستند و در هنگام قطع برق وارد مدار شده و منبع تغذیه ac را برای بار های خاص تامین میکنند. اینورتر منفصل از شبکه یا آف گرید (off grid) برای سیستم هایی هستند که به شبکه برق متصل نیستند و فقط برای تامین برق یک مکان مستقل مورد استفاده قرار میگیرند.این نوع از اینورتر ورودی برق باتری را میگیرد و آنرا به برق 220 ولت شهری تبدیل میکنند. دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می­دهد.

تکنیک مدولاسیون پهنای پالس یا PWM، روشی است که در آن با تغییر زمان روشن/خاموش شدن پالس، برای ایجاد سیگنال آنالوگ متغیر، عرض پالس خروجی را تغییر می دهند. شکل موج خروجی اینورتر 12 به 220 ولت میتواند به شکلهای مربعی، سینوسی و یا شبه سینوسی (پلهای) باشد. در اینورتر سه مرحله خروجی وجود دارد: فشار کشش با ترانسفورماتور شیرمیانی، نیمه فشار و پل کامل فشارآورمده. این نوع اینورتر برق 220 شهری را به طور کامل شبیه سازی نمیکند.این نوع اینورتر برای مصارف موتوری توصیه نمیشود.موارد مصرف این نوع مبدل برای روشنایی و تلوزیون و شارژر موبایل و مواردی از این قبیل است.نوع شبه سینوسی این دستگاه از نوع تمام سینوسی آن قیمت به مراتب کمتری دارد. قابلیت تغییر جهت و سرعت حرکت موتور، بدون نیاز به ادوات و کنتاکتور برقی دیگر. شاید این سوال پیش بیاید که با کاهش جریان راه اندازی موتور، دیگر گشتاور راه اندازی بالا را نخواهیم داشت و در اپلیکیشن هایی مثل بالابر و جرثقیل با مشکل مواجه خواهیم شد. این قطعه پر کاربرد علاوه بر کنترل دور موتور، مصرف انرژی را با ذخیره سازی آن در مراحل مختلف فرآیند، کاهش داده و از انرژی ذخیره شده برای تولید انرژی جنبشی استفاده می کند. صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و درنهایت کاهش هزینهها.

https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/


برچسب: جریان برق، برق، الکتریسیته، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۲۲ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)