تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

انواع لودسل

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این نوع از لودسل های دو طرفه شایان ذکر است بدانید که از این مدل بیشتر برای اندازه گیری و نمایشگر وزن اجسامی با وزن لودسل سوها (لودسل) سنگین کاربرد دارند. •

تولید مدار : مدارهای ساخته شده توسط PLC ها به این صورت هستند که مبدل ولتاژ ایزوله شدند و می توانند بر اساس ماژول های مختلف در - لودسل - رک خود ولثاژ های بالایی را تحمل کنند. انواع مختلفی از سنسورها، آشکارسازها و مبدل ها برای درک خصوصیات فیزیکی مانند دما، فشار، جرم و … برای راه اندازی سنسور لودسل میتوان از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال مانند hx711 استفاده کرد. PLC داده ها را به دو صورت کمیت گسسته یا دیجیتال و پیوسته یا آنالوگ دریافت و طبق برنامه ای که ما برای (لودسل) آن ها تعیین می کنیم و انتظار داریم جوابگوی رفع نیاز ما باشند پردازش می شوند. وظیفه ی این بخش دریافت اطلاعات از سطح پایین تر همچون داده هایی که از سنسور ها داده می شود به عنوان ورودی و پردازش و تجزیه و تحلیل این داده ها جهت فرمان به عملگر ها (خروجی) می باشد. هرچند برای افزایش تعداد ورودی و خروجی می توان چیپ یا مالتی پلکسر را قوی تر کرد.

کاربرد لودسل سها

را دریافت و جهت کنترل و نظارت به بخش بالا دست که قسمت کنترل می باشد ارسال می کنند. اغلب لودسلهای استرین گیج عملکرد مشابهی دارند اما در اندازه، جنس مواد سازنده و ستاپ مکانیکی ممکن است با هم تفاوت داشته باشند که این تفاوتها منجر به تفاوت در حداکثر بار قابل تحمل و دقتهای متفاوت در آنها میشود. در این روش وظایف و نحوه عملکرد میکروکنترلر از پیش تعیین توسط برنامه مشخصی نوشته و در حافظه سیستم ذخیره می شود و همانطور که قابل تشخیص است نمی توان از آنها در حد و اندازه سیستم PLC انتظار داشت اما به هرحال در صنعت برای خود کاربردهای وسیعی دارند.

بسته شدن قالب، یک لودسل میزان فشار وارد شده بر روی قالب وصفحات آلومینیومی را اندازهگیری میکند و زمانی که فشار به یک آستانهی از قبل تعیین شده رسید، قالب باز میشود و صفحات آماده شده از درون قالب برداشته میشوند. ثبت اطلاعات و پارمترهای مورد نظر مدیران از قبیل زمانهای کارکرد، میزان تولید، میزان مواد اولیه مصرفی، میزان انرژی مصرفی و … به علم میزان و (لودسل) اندازه گیری مترولوژی گویند. HMIها این قابلیت را به اپراتور می دهد که بتواند در خصوص پارامترهای مختلف سیستم تحلیل و بررسی داشته و با ابزار و کلید هایی که در اختیار قرار می دهد و یا حتی در گوشی و تبلت خود تصمیم گیری لازم را جهت تغییرات و یا اصلاحات سیستم مورد نظر انجام دهد.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%88%d8%af%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d9%87%d8%a7-sewha/

HMI ها در چند مورد قابل تقسیم بندی هستند که یکی از آنها نوع کار کردن با آن است که در ۲ حالت لمسی و (لودسل) تکست پنل (Text Panel) شناخته می شوند. ضخامت استاندارد دمبل ها 2 میلیمتر برای همه شکل های دمبل به جز دمبل نوع 4 می باشد. این محیط ها معمولا می تواند به بزرگی کل فضای یک سایت صنعتی باشد.

سطح اطلاعات Information Level : این بخش از اتوماسیون صنعتی که مهم ترین سطح می باشد و بیشتر جنبه بهبود کل سیستم از لحاظ بهره وری و تجاری را دارد. آمارهای جهانی نشان دهنده ی این واقعیت هستند که چند کشور صنعتی بزرگ جهان، هم بزرگترین تولید کنندگان و هم بزرگترین مصرف کنندگان این فناوری می باشند. سطح نظارت و کنترل تولید Supervising and Production Control Level : در این سطح با استفاده از نمایشگر های مختلف همچون HMI ها یا همان رابط کاربری انسان با سیستم، اعمال نظارت و کنترل فرایند صورت می پذیرد.

به این معنی که اگر به محل اتصال دو فلز غیر همجنس حرارت اعمال شود در آن اختلاف پتانسیل ایجاد شده و این اختلاف پتانسیل را می توان در طرف دیگر با ولت متر اندازه گرفت. به عنوان مثال یک کمپرسورخانه هوای ابزاردقیق که فرایند های فشرده سازی و خشک کردن هوا توسط تجهیزاتی نظیرکمپرسور و درایر و با اعمال کنترل های لازم بوسیله میکروکنترلرهایی با وظایف و سطح دسترسی مشخصی انجام می گیرد. باید در نظر داشته باشید نتیجه خروجی به صورت فرمان هایی هستند که به سمت گیرنده ها و اجرا کننده ها ارسال می شوند. لودسل قطعه الکترونیکی است که به آن سنسور الکترونیکی یا حسگر وزنی هم گفته میشود و به توزین اجسام کمک می کند. این موضوع باعث می شود که در استفاده از پروتکل های صنعتی محدودیت به وجود آید. •

استفاده پروتکل صنعتی : میکروکنترلر ها را فقط تحت شرایطی که بتوان از چیپ یا کد برنامه نویسی استفاده کرد امکان پذیر می باشد. یک سیستم اتوماسیون یکپارچه مجموعه ای از ماشین ها، فرآیندها و داده های مستقل است که همه تحت فرمان یک سیستم کنترل واحد برای اجرای سیستم اتوماسیون فرآیند تولید همزمان کار می کنند. سپس اپراتورها می توانند از این دیتا و تحلیل آن به منظور انجام تغییرات و یا ابطال روتین های PLC ها و دیگر سیستم ها استفاده کنند.


برچسب: لودسل، لودسل خمشی، لودسل فشاری، لودسل کششی، اتوماسیون صنعتی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۴۴ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)