وابسته بودن تبليغات
يكي از بهترين راه ها براي تبليغات اگر شما يك بازارياب وابسته هستيد، اجاره بيلبورد تبليغاتي در ميدان شهرداري گيلان اگرچه بسياري از چيزها متفاوت هستند، اما هميشه چند شباهت وجود دارد.
كميسيون هاي مادام العمر در بين برنامه هاي بازاريابي وابسته هر روز نادرتر مي شوند. مجري تبليغات محيطي ميدان شهرداري گيلان اين است كه چگونه آنها سفارشات را از وب سايت هاي خارجي دنبال مي كنند. اگر سفارشها را به شركتي كه از طريق تلفن يا پست ارسال ميشوند هدايت كنيد و اين سفارشها به ID وابسته شما متصل نشوند، ممكن است بخش قابل توجهي از كميسيون خود را از دست بدهيد.
شركتهاي وابسته اغلب دستورالعملها را از طريق ايميل دريافت ميكنند، اهميت آژانس تبليغاتي براي رشد مشاغل بنابراين هر 30 دقيقه وقت خود را براي بررسي ايميلهاي خود تلف ميكنند. با كپي و چسباندن اين ايميل ها در Notepad و باز نگه داشتن آن صفحه در حين كار بر روي وظايف محول شده، در زمان خود صرفه جويي كنيد. ميتوانيد به يك سند واحد مراجعه كنيد كه در وقت شما صرفهجويي ميكند.
برخي از بازاريابهاي وابسته بيش از حد تلاش ميكنند تا به آنهايي تبديل شوند كه به آنها "سوپروابسته" ميگويند. آنها محصولات زيادي را در صنايع بسيار زيادي مي فروشند تا در كاري كه انجام مي دهند واقعاً مؤثر باشند. هيچ نواري براي حداكثر نتايج تنظيم نشده است. تنها موضوع يافتن تكنيك هايي است كه به شما نتيجه مي دهد.
در نهايت، بسياري از آنها اشتراك خود را قطع خواهند كرد و لازم است افراد بالقوه جديدي جذب شوند. هميشه ايميل ها را جالب و منحصر به فرد كنيد تا مخاطبين شما وفادار بمانند. اگر در نهايت نياز به يافتن مشتريان جديد داريد، مي توانيد از بهترين ارتباطات خود براي جذب آنها استفاده كنيد.
شركت هاي وابسته بهتر است از خدمات متني براي كمك به دريافت كميسيون استفاده كنند. در حالي كه اين يك استراتژي جديدتر است، بسياري از شركت هاي وابسته از آن براي ايجاد تجارت استفاده مي كنند.
راه هايي را بيابيد كه پيوندهاي وابسته خود را با محتواي سايت خود مرتبط كنيد. مگر اينكه سايت وابسته به ورزش مرتبط باشد، هيچ سودي براي وب سايت شما نخواهد داشت. اگر پيوند شما به موضوع وب سايت نزديك باشد، بازديدكنندگان شما علاقه بيشتري به آن خواهند داشت.
بدون فكر كردن به آن وابسته نشويد. وابستگاني را انتخاب كنيد كه با توجه به مخاطبان شما منطقي باشد. اين نه تنها مؤثرترين نتايج را ارائه مي دهد، بلكه بازديدكنندگان شما از محصولي كه با دقت و ارزيابي زيركانه علايق و نيازهاي خود انتخاب شده است، قدرداني خواهند كرد.
براي موفقيت در بازاريابي وابسته، بايد از مزاياي تبليغات پولي مانند تبليغات گوگل استفاده كنيد. زماني كه تبليغات ميخريد و از كلمات كليدي محبوب استفاده ميكنيد، مشتريان جديدي را به وبسايت خود ميآوريد و همچنين فروش را افزايش ميدهيد.
در بازاريابي وابسته به شيوه اي شفاف و صادقانه شركت كنيد. هميشه در مورد وابستگي ها پيشاپيش باشيد و سايت خود را دقيقاً نشان دهيد. اگر مردم به هر دليلي فكر نمي كنند كه شما صادق هستيد، هيچ ابايي در مورد دور زدن سايت شما نخواهند داشت و مستقيماً براي خريد محصول به خرده فروش مراجعه مي كنند.
تعيين ضرب الاجل براي خريد يك محصول وابسته مي تواند يك تاكتيك بسيار موثر براي به كارگيري باشد. مشتريان ممكن است براي جلوگيري از از دست دادن يك پيشنهاد، احساس فوريت كنند. از اين طريق مي توانيد فروش را تا حد زيادي افزايش دهيد.
آنها هنوز هم بايد جستجو شوند زيرا مي توانند جوايز بزرگي را ارائه دهند. شركتهاي وابسته به شركتهايي كه وبسايتهاي فروش را براي تبليغ محصولات و فروش ايجاد ميكنند، كميسيون به ازاي هر فروش ميپردازند. معمولاً كميسيون فقط در صورتي پرداخت مي شود كه مشتري در بازه زماني مشخصي خريد كند. به همين دليل است كه آنها ارزش جستجو را دارند.
براي كسب درآمد بيشتر از طريق بازاريابي وابسته، بررسي محصول خود را با افزودن مطالبي مانند اسكرين شات و ويديو ارتقا دهيد. مردم مايل به خريد محصول شما هستند زيرا بسيار جذاب است. هرچه بتوانيد جزئيات و جزئيات بيشتري در مورد محصول داشته باشيد، مردم در تصميم گيري براي خريد آن احساس بهتري خواهند داشت.
زماني كه در حال بازاريابي وابسته هستيد در نوشته هاي خود مثبت بمانيد. حتي عبارات منفي كوچك را بايد حذف كرد. g
در دنياي بازاريابي وابسته، موفقيت مبتني بر اعتماد است و ضروري است كه همه كارتهاي خود را رو به بالا روي ميز نگه داريد. صادق بودن راه خوبي براي ايجاد پايگاه خوانندگان تزلزل ناپذير است. صداقت هزينه دارد. يك تبليغ كمتر صادقانه ممكن است باعث شود خواننده از شما دوري كند. آنها ممكن است با عدم تمايل به دادن كميسيون به شما نسبت به نابخردي شما واكنش نشان دهند. آنها مي توانند اين كار را با مراجعه به سايت فروشنده به جاي شما انجام دهند.
اگر مي خواهيد در بازاريابي وابسته موفق باشيد، كاملاً ضروري است كه مرتبط بمانيد. به طور مداوم در مورد برنامه هاي وابسته و چيزهاي مختلفي كه به شما ارائه مي دهند تحقيق كنيد. ابزارهاي دائماً در حال تغيير را بررسي كنيد كه مشتريان را به اهداف بازاريابي وابسته شما مي كشاند.
استفاده از محصول و افتخار به آن است. ارسال نظرات محصول و مقالاتي در مورد ويژگي هاي آن در وب سايت خود يكي از راه هايي است كه مي توانيد قدرداني خود را از آن نشان دهيد. براي اينكه آن را حتي اجتماعي تر كنيد، مي توانيد به انجمن هاي مرتبط بپيونديد و در مورد اينكه محصول چقدر براي شما مفيد بوده است صحبت كنيد. هميشه يك لينك داشته باشيد تا هرگز فرصتي را براي فروش از دست ندهيد.
برنامه هاي 100 درصد كميسيون هميشه آنطور كه شما ممكن است يك كلاهبرداري نيستند
فرض كردن چند لحظه وقت بگذاريد و جزئيات چنين برنامه اي را با دقت مرور كنيد و ممكن است متوجه شويد كه در حال به روز شدن است. تعدادي از شركت ها هستند كه در واقع نرخ كميسيون 100٪ را ارائه مي دهند، زيرا آنها به دنبال كسب درآمد از اشتراك هستند. اينها مي توانند پول زيادي براي شما به ارمغان بياورند، بنابراين مطمئن شويد كه چاپ ريز را با دقت در پيشنهادهايي مانند اين بخوانيد.
شما بايد هر چه زودتر فالوورهاي Google Plus خود را ايجاد كنيد تا در رقابت خود جهش پيدا كنيد. با افزودن نماد گوگل پلاس خود در كنار لينك هاي رسانه هاي اجتماعي سايت خود، نام كاربري خود را در گوگل پلاس با فالوورهاي فيسبوك و توييتر خود به اشتراك بگذاريد. اطمينان حاصل كنيد كه محتواي شما به مشتريان انگيزه اي براي دنبال كردن سايت شما مي دهد.
فروش محصولات و خدمات خود را از طريق يك وب سايت ويژه و وابسته متمركز افزايش دهيد. يك راه مؤثر براي به دست آوردن افراد وابسته بيشتر، استفاده از روشي صريح و قانع كننده براي تبليغ برنامه وابسته خود است. اگر سايت شما در جستجوها رتبه خوبي داشته باشد، ساير مشاغل با شما در ارتباط هستند.
آنها از اين نوع روش ها استفاده مي كنند زيرا به طور موثر مشتريان را جذب مي كنند. اگر بتوانيد اين استراتژي ها را در كسب و كار خود اعمال كنيد، طلايي هستيد.
منبع
برچسب: تبليغ،
ادامه مطلب