تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

تبلیغات کپی شده

ایمیل‌ها را با برندی که در گذشته استفاده کرده‌اید هماهنگ نگه دارید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در کلاردشت یکی از راه حل هایی که اکنون می توانید از آن شروع کنید، بازاریابی ایمیلی نام دارد. اگر در مورد این تکنیک بازاریابی اینترنتی برای رشد کسب و کار خود چیزی نشنیده اید، به خواندن ادامه دهید. این مقاله می تواند به شما کمک کند تا با این روش آشنا شوید.


مهم است که همه ایمیل های شما از قالب، آرم و طرح رنگ یکسان استفاده کنند. مجری تبلیغات محیطی کلاردشت اگر برند شما تثبیت شده است و شهرت خوبی دارد که قابل اعتماد است، وقتی ایمیل های خود را برای همه ارسال می کنید، بسیاری از افراد آنها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند. این برای شهرت کسب و کار شما وحشتناک است و حتی ممکن است آدرس IP شما توسط برخی از ISP ها مسدود شود.

کپی کردن در عرصه تبلیغات

کپی بازاریابی خود را در سطح شخصی و دوستانه نگه دارید. مجری تبلیغات مانند سایر تکنیک‌های بازاریابی، مشتریان معمولاً با کسانی که با آنها ارتباط دارند، تجارت بیشتری انجام می‌دهند. به عنوان مثال، اگر از دلیل ثبت نام مشتری برای دریافت ایمیل های شما در وهله اول اطلاع دارید، در ارتباط با آنها به آن اشاره کنید.


مهم است که طرح‌بندی‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام مؤثرتر است. همیشه مهم ترین اطلاعات و پیشنهادات جدید را در بالای ایمیل های خود قرار دهید. اما به امتحان قالب‌ها و ایده‌های جدید ادامه دهید تا زمانی که یکی یا ایده‌هایی را که بیشترین تعداد پاسخ را به شما ارائه می‌دهند، بیابید. وقتی فرمول موفقیت خود را پیدا کردید، به آن پایبند باشید. این می تواند به مصرف کنندگان شما کمک کند تا بدانند از پیام های شما چه انتظاراتی می توانند داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز خود را از کجا بیابند.

مشترکین بدون رضایت

برای مشترکین بدون رضایت آنها ایمیل ارسال نکنید. وقتی هرزنامه ارسال می‌کنید، ایمیل‌های شما موثر نخواهد بود. برخی می گویند که ممکن است در نهایت تمایلی به همکاری با شرکت شما نداشته باشند. دلیل اصلی بازاریابی ایمیلی این است که مشتریان را به سمت خرید محصولات یا خدمات شما سوق دهد. آنچه شما می خواهید این است که هر ایمیلی خواننده را به خرید ترغیب کند. این کار را با ایجاد ایمیل هایی انجام دهید که اطلاعات محصول - جدید و قدیمی - و همچنین اطلاعات مربوط به تخفیف های ویژه را ارائه می دهند.


پیام های بازاریابی ایمیلی خود را به یک پیام در هفته محدود کنید. مشتریان شما ممکن است بسیار شلوغ باشند و مجبور باشند در طول روز پیام های زیادی را ارسال کنند. ارسال بیش از یک مورد در هفته ممکن است باعث شود که پیام های شما را بدون توجه به کار شما حذف یا رد کنند.

ایمیل های بازاریابی

در ایمیل هایی که ارسال می کنید از گرافیک زیاد استفاده نکنید. برخی از برنامه‌های ایمیل، ایمیل‌های پر از گرافیک را مسدود می‌کنند، بنابراین برخی از مخاطبان شما ممکن است حتی نتوانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، فیلترهای هرزنامه برای مرتب کردن ایمیل های شما به عنوان نامه های ناخواسته در صورتی که حاوی تصاویر گرافیکی زیادی باشند، مناسب تر هستند.


هنگامی که گزینه های زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهید، کسب و کار بازاریابی ایمیلی بسیار موثرتری خواهید داشت. به مشترکین شما امکان می‌دهد تعداد پیام‌هایی را که می‌خواهند دریافت کنند و مقدار اطلاعاتی را که می‌خواهند برای شما فاش کنند انتخاب کنند. وقتی به آنها کنترل بیشتری بر کل فرآیند بدهید، راحت‌تر خواهند بود.

اتخاذ تصمیمات تبلیغاتی

به چند نمونه از هرزنامه ها نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که از انجام چه کارهایی اجتناب کنید. یک حساب کاربری رایگان دریافت کنید و آدرس ایمیل خود را ارسال کنید و اسپم دریافت خواهید کرد. به جنبه های منفی هر ایمیل نگاه کنید و در نظر بگیرید که چگونه می توانست بهتر انجام شود. اتخاذ تدابیری برای متمایز شدن از هرزنامه ها اعتبار برند شما را افزایش می دهد.


از بازخورد منفعل و فعال برای تقویت تلاش‌های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. بازخورد فعال به شما پاسخ های بسیار مستقیمی به افکار عمومی درباره برند شما می دهد. شما برای پیشنهادات و یا نظرات، و شما آنها را دریافت خواهید کرد. با این حال، بازخورد غیرفعال بسیار ظریف تر است و حتی می تواند برای خوانندگان شما نامرئی باشد. تکنیک های زیادی را امتحان کنید و از نرم افزارهای موجود برای تعیین اینکه کدام روش بیشترین خواندن و/یا کلیک را برای شما به همراه دارد استفاده کنید.

فراخوان تبلیغاتی

هنگام ایجاد ایمیل، فراخوان‌های اقدام را درج کنید. کسی را رها نکنید که حدس بزند که می خواهید چگونه پاسخ دهد. واضح بهشون بگو هنگامی که پیوندها را اضافه می کنید، مطمئن شوید که آنها را به راحتی مشاهده می کنید و حتی دستورالعمل هایی را نیز شامل می شود که نحوه استفاده از پیوندها را پوشش می دهد. می توانید آن بخش ها را با قرار دادن آنها در ابتدا و انتهای یک پیام تکرار کنید.


از افزودن آدرس های ایمیلی که به شما اجازه قبلی نمی دهد خودداری کنید. بسیاری از مردم چنین اقداماتی را خیانت به اعتماد می دانند و ممکن است دیگر مشتری نباشند. دیگرانی که شرکت کرده‌اند نیز ممکن است با این اقدامات ناامید شوند. برخی از ارائه دهندگان ایمیل این اقدامات را به عنوان هرزنامه می بینند و ممکن است سرویس شما را خاتمه دهند.

افزایش شهرت تبلیغات

تصمیماتی بگیرید که شهرت شما را بهبود بخشد و اطمینان حاصل شود که مشتریان شما می توانند به شما اعتماد کنند. کوتاهی کردن، استفاده از شیوه های فریبنده و هدف قرار دادن مشتریان بی علاقه، همگی غیرقابل قبول هستند. شهرت کسب و کار شما برای موفقیت شما ضروری است و شما باید همیشه این را در هنگام طراحی کمپین خود در نظر داشته باشید.


روشی برای شخصی سازی ایمیل های خود بیابید تا خوانندگان احساس کنند که توجه شخصی بیشتری به آنها معطوف کرده اید. اگر احساس کنند در حال خواندن فرم نامه هستند، حذف را زده و بلاک می کنند. استفاده از نام کوچک گیرنده آسان است، بنابراین یک قدم فراتر از آن بروید. از ثبت نام آنها، باید بدانید که چرا آنها ایمیل های شما را می خواستند و چه زمانی مشترک شدند. آن اطلاعات را در نظر بگیرید و از آن برای ساخت پیام خود استفاده کنید.

ایمیل تبلیغات

همیشه تصحیح قبل از اینکه خبرنامه های خود را برای مشتریان ایمیل کنید. این یک جنبه آشکار، اما اغلب نادیده گرفته شده، از بازاریابی ایمیلی موفق است. این فقط ایمیل است، درست است؟ این روش صحیحی برای مشاهده ایمیل های بازاریابی شما نیست. یک برنامه بازاریابی ایمیلی جامد بخش مهمی از هر کمپین بازاریابی است و باید به شیوه ای صحیح و جذاب انجام شود. این به ایمیل هایی که ارسال می کنید اعتبار بیشتری می بخشد.


اکنون که به پایان این مقاله رسیده‌اید، می‌توانید ببینید که هر کسب‌وکاری می‌تواند با استفاده از بازاریابی ایمیلی برای جمع‌آوری مقرون‌به‌صرفه مشتریان سود ببرد. بازاریابی ایمیلی آنقدر ارزان است که اگر از آن استفاده نکنید، احمق خواهید بود. این نکات را به خاطر بسپارید تا بتوانید نتایج بهتری را با استراتژی بازاریابی خود مشاهده کنید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b4%d8%aa/


برچسب: تبلیغ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۵۶ توسط:مرجان موضوع: نظرات (0)